Monday, December 27, 2010

Aku dan Planning.

Wah~ Tajuk entry aku...Bukan main lagi... ehem ehem... haha... Okay ari ni ari isnin... sangat boring. Hajatnya mau ke Kuala Lumpur... teman sahabatku Bos a.k.a Cik Fizah 'menopup' stok nya. Yea... Sahabatku ini muda-muda dah ada business sendiri. Bagus syg... I'm proud with U!

Ehem... ehem...Sebenarnya... entry kali ini nak cite pasal planning aku tuk diri sendiri sebelum balik melaka. *Insya'allah kalau xde aral melintang bakal berpindah kampus* Selepas menempuh badai yang lara... *cewah~* Maksudnya macam-macam mslh dah jadilah tu... Baru aku sedar...

Sedar Diri ke?Hurm... bukan... baru aku sedar... Diri boleh pergi jauh kalau diri nak... Apelah ayat ni... Selama ni dah lame sedar... tapi asyik ditimpa mslh je aku ni... So, tuk menggembirakan hati balik... tuk menaikkan semangat ini balik... Tuk melupakan yg tah pape... aku nak nak wat 'anjakan paradigma' ha~ hamik ko~ ayat gle nak top2 je keje...

Oh~ sebelum lupa... ari ni kawan baik aku... Ala ade kat entry yg lps tu... register kat S.Alam... dapat kos MESCOM gitu... Busy agaknya...mesej x bls... Well syg... Good Luck... Tunggu Azza kat sane k? Jgn nakal-nakal... Ha~ tak dilupa jugak kwn yg sorg lagi jugak... nama Piqa gak... samelah dapat p S.Alam... Kos apetah... tak ingat... Tahniah okay?

Okay... Sambung balik... sebelum tahun 2010 abis, aku nak p kerat rambut... pendek...For my new life lah katakan... kata nak wat anjakan paradigma... So, ni langkah pertamalah... Mesti org akan cakap... 'Ekeleh~ kerat rambut pun nak kecoh ke???' Okay... buat pengetahuan semua... rambut saya ni x pernah dipotong lebih dari 2inchi okay? Maksudnya... rambut sentiasa paras pinggang... So, nak try ptg pendek paras telinga la ye?

Okay... satu sudah... yang kedua... cuti ade lagi seminggu ni aku nak p 'hu-a-hu-a' maksud~ nak p foya-foyalah... duit takde tapi it's okay... bak kata aku... kalau kua dengan kawan baik... tak perlu duit... cukup luangkan masa bersama dah rasa cam p shopping gile2... *cewah~* Ala... kua bukan nak p wat pe pun... paling-paling pun p karok kat RedBox...

Yang ketiga... mungkin nak ikut Bos p kl... p round-round... p 'hu-a-hu-a' lagi... kat kl mungkin duit abs kot~ hahaha... p Times Square pun okay gak kan? main kat Cosmo world... Teringat dulu-dulu masa 'journey to see Oppa' aiceh~ ha poyo lagi... pastu balik... esok nya kua plak ng Kakak Munirah and Zaty... P main bowling... okay... yang seterusnya tak tau lagi... bakal difikirkan...

Cukup seminggu sebelum naik sem... T naik sem mesti teruk gila life... insya'allah tidak begitu. I'm Strong!

No comments:

Post a Comment