Thursday, December 9, 2010

Am i still a loser??? Nervous to Death!

Hari ni... 9nov... Sok 10nov... tau x nape??? Sok Result sem ni keluar... Tengok status kawan-kawan kat Fb... Masing-masing cuak... aku ni konon-konon je tenang... steady... tapi dalam hati Allah je r y tahu... Hari ni bukan main kecoh lain FB, Uitm blh plak wat testing2 kua result... pada yang bertuah dapat la tgk smlm... tapi kejap je dpt tgk...

Aku sblm tido, try-try la masuk student portal... mane tau dapat masuk ke... HARAPAN la weh~ mmg tak keluar pun lagi... yang best... Dengar-dengar kata Uitm akan email result... Klo macam tu alhamdulillah lah... tak bersemaklah 'trafik' nanti... Ha... bila Uitm wat macam ni kan bagus... tak payah nak tunggu kul9 sok... tapi... masalahnya aku agak berapa tak sure time submit borang dulu aku letak email aku ke ayah...

Well... apa boleh buat sekarang ni??? Tunggu dengan sbr jelah~ *Aku x boleh tido... terseksa rasa..* Hu... penantian ni satu penyeksaan tau x??? Mmg terseksa... Sebab sem ni aku target nak dapat 3pointer... nak 3 gak... sem lps dpt 2... sipi-sipi nak msk 3 tapi tak de rezeki... sedih Allah je r yang tahu... Aku tahu... apa rasa bila kita sorang dalam kawan-kawan kita gagal... Sakit tahu... cam rasa LOSER gila...

Sem ni aku belaja lebih sikit*banyaklah jugak sebenarnya* dengan harapan dapat 'buang' title LOSER... Sh*t la sey bila teringat sem lepas... Walaupun aku dapat tahu awal dari Si Buah Hati... *wink wink* Time tu bukan main loser gila aku rasa... malu... sedih segala... Ye r... cuba korang tempatkan diri korang kat situasi ni... dalam 'geng-geng korang, lulus tapi korang sorang je yang gagal..' bapak sedih la!!!!

Persoalan sekarang ni... Boleh ke aku beat my 'past pointer'??? Boleh ke aku capai target aku??? Boleh ke aku 'tebus' maruah aku??? *Cewah!!!* Maruah la tu kalo dah gagal... Takut!!! Nape mesti takut??? Hurm... aku x cakap lagi berapa aku target... Sekurang-kurangnya aku nak dapat 3.00-3.something... Sem lepas 2.9 x silap... amik intersesi hancur! Turun pointer aku~ Cis!

Aku Boleh! *ayat nak sedapkan hati*... Tapi aku selalu berpegang dengan ayat ni... 'Kalau gagal sekali pun, aku gagal dengan baik... Aku dah wat yang terbaik, tapi kalau gagal jgk... mungkin bukan rezeki aku... dan mungkin Allah tak nak aku lupa diri...' Ha... jangan salah faham tang lupa diri na~ Tu maksudnya... Ada kelemahan lagi yang perlu aku perbaiki... kalau berjaya, aku kena tingkatkan lagi... Bukan bersenang-senang...

So... Just wait and see je r! Owh... lupa nak selit... Sok my 'Bf angkat' nak datang from Sabah... nak kena jemput kat Airport... So, kena gak tido! Nite-nite fellas~ Love you!

p/s: Berdebar!!! Jantung nak pecah... ayat nak 'metaphora' je keje... aish~ dah terikut-ikut En.Labu ni!

No comments:

Post a Comment