Sunday, November 28, 2010

Korea, Impian dan Harapan.

~Oppa~ Saranghea.. Jowahea...~

Arghhh!!! tu lah yang aku rasa sekarang ni... kenape??? Baru hari ni dapat layan KBS World sejak balik dari Melaka. Tadi hujan lebat sangat... after hantar my parent out, dorang nak p KL... My dad ada keje kat sana... then black-out... Frust gile... but after ada elektrik balik... on tv, tkn 391 tgh showing Let's Go Dream Team! Wah!!!! Dah lame tak tengok... Jadinya 'Bapak' Excited' la!!! hahaha...

Kenapa excited sangat??? Entahlah... xtau nak cakap camne... Klo org yang pernah alami camni je y tahu... Ha~ Dulu masa aku minat bagai nak mati dekat 'Gu Jun Pyo' A.K.A Lee Min Ho... Kakak aku kutuk macam-macam... Tapi sekarang??? Baru dia rasa apa yang aku rasa... Sekarang ni dia duk minat kat artis filipin yang aritu TV3 tayang... ala yang cite Stairway To Heaven... tapi yang filipin punya... Dia duk minat nak mati kat heroin pompuan tu... Ha... Siap cakap kat Cik *Which i called my mum Cik* 'Barulah Along tahu camne perasaan Angah dulu camne...' Ha... Baru Ko tahu ye???

I bet everyone have this kinda feeling kan??? Xboleh lari meh~ sebab minat kite boleh jadi sangat 'gila'... Seriously... Aku pernah buat keje gile sebab minat nak mati kat Lee Min Ho ni... Duit??? Jangan cakaplah... banyak duit habis tuk Kekasih Hatiku yang sorng tu... *Hakhakhak... jangan marah...* Gile takgilenya aku... p sign up as member kat satu forum ni... kat situlah aku menghabiskan masa dan duit... Demi kerana... LEE MIN HO... Hanya kwn-kwn yang tahu aku ni minat korea je tahu camne perasaan aku time tu... Menangis tiap kali teringat... *serious aku nagis*... Kawan aku time tu dah naik benci ng Lee Min Ho sebab aku... Tapi nak wat camne??? Dah aku jatuh cinta pada dia...

Ha... Tu time sangat gile... tapi sekarang dah kurang... mgkn sbb dah masuk degree, masa x banyak... Assignment pun makin bertimbun... Mungkin sebab tu lah... Lagi-lagi sejak duduk sendiri... duit pun x banyak... *Maaf sayang sebab i dah xde masa untuk u... hahaha* Well... sampai adik-adik aku pun terjebak sama... Ha! Lagi la... Siap pandai cakap korea lagi... *sikit-sikit la x fasih sangat*... Dek kerana minat tu... Kan bagus kalo minat nak belaja pun macam minat korea??? *Harapan la sayangku~*

Tahun ini aku sempat jugak lah pegi konsert Super Junior, Fan-Meeting U-kiss and etc... tahun depan??? Xtahu lagi lor~ Insya'allah... Sekarang ni pun banyak drama korea aku tertinggal... dah terlalu banyak sangat cite keluar... sampai aku pun xtahu nak tengok yang mana... Ni semua KOREA punya pasal... Aku x salahkan KOREA... sebab korea amat-amat membahagiakan hidup aku... *Ah~ tipu!* Tipu??? Tau x nape??? Penah rasa tak... bila kita minat yang tersangat-sangat sampai rasa memderita???? Ha~ tu akulah... orang lain aku xtahu...

Teringat lagi masa aku bersusah-payah usaha nak jumpa Le Min Ho kat Kl... Frust sangat-sangat sebab xdpt nak jumpa dia dapatkan siggy dia... *Sobsobsob* sampai sebulan menci... patah hati... punya pasal... tapi dah jumpa balik member yang minat dia... ha~ Cinta balik... Sambung balik sayang tu... *lawak sangat time ni*
Sebulan tau... sebulan... bapak menci la time tu... bile teringat... hati pilu sangat... nagislah bile teringat... Wah~ Hanya Allah je tahu persaan aku time tu... Hebat xhebatnya penangan Korea... *wink wink*

Tapi... sejak... aku ngn dia kawan... aku ng y sorg lagi tu dah x kwn... aku dah kurang sikit ng korea... tambah-tambah lagi Lee Min Ho x kua cite baru... Tapi hari ni wat aku sedar... Wat aku sedar diri... wat aku kembali minat balik... exited weh layan korea ni... xtipu... Wat aku sedar and ingat balik impian aku... tahu x apa impian aku??? Nak p korea... Kalo boleh nak stay kat korea tuk beberapa tahun... and yang x boleh bla... nak kawen ng org korea! *perasaan la* tapi tu x mustahilkan??? hehehe...

Hurm... Baru-baru ni gak hidup aku macam 'hell'... lagi-lagi ng dia tu... kalo ko pun ada planning hidup ko... aku pun ada pe~ Thanx again sebab wat aku sedar balik benda yang aku dah lupa... iaitu~ Korea! Aku nak capai impian aku gak... Bukan lah maksudnya ng dia aku x capai... tapi... ko ada life ko... aku pun ada... So, after habis blaja... insya'Allah lagi 1tahun setengah ni... aku keje jap... kumpul duit banyak sikit... pastu try cari keje kat korea... keje and having fun~ *Insya'Allah*... Aku dah bosan 'mengharapkan' aku dalam planning ko... So, aku move on... *sedihnye*

Kalo Ko tuk aku... pegi jauh mana pun, pegi mana pun... Kita akan jumpe... Kalo ada jodoh kita... Allah akan mudahkan... serasi ke tak... itu bukan masalah... Payah macam mana pun aku nak jugak try... Aku caya, kalo aku nak, aku akan usaha dapatkan... Mgkn ko akan cakap mustahil... tapi aku nak jugak! So, aku akan capai impian aku... ko capailah impian ko... Oh Lee Min Ho ku... Sabar Ye sayang... Xlame je lagi kita akan jumpa... *bweeeek* hahahaha




*T kite p date ye syg???*

No comments:

Post a Comment