Sunday, November 21, 2010

Pasrah...



Bukan cerita Pasrah okay~
Hurm... aku pasrah...
Dah macam-macam cuba...
Usaha... tapi macam tu jugak...
Akhirnya pasrah...
Sekarang ni...
Aku hanya mampu untuk berdoa...
Dan yakin...
Tu saja...
--------------------------------------
Ya Allah...
Hanya Kau-lah yang mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-Mu...
Kerana sesungguhnya Kau-lah yang maha mengetahui segala-galanya...
Ya Allah...
Jika dia untukku... mudahkanlah perhubungan ini...
Jika dia bukan untukku... bantulah aku untuk menerima bahawa dia bukan untukku...
Sesungguhnya hanya kau yang mengetahui apa yang terbaik untukku...
Ya Allah...
Yakinkanlah hatiku...
Kuatkanlah Hatiku...
Aku percaya Kau punya agenda untuk ku...
Aku percaya segala yang terjadi pasti ada hikmahnya...
Sesungguhnya hanya pada-Mu aku meminta dan memohon...
Amin Ya Rabbal Alamin....