Wednesday, November 10, 2010

Home sweet home~

Alhamdulillah...
Selamat sudah I sampai ke rumah...
terima Kasih En.Labu...
Kerana menghantar...
Hurm~ Terasa penat...
Satu hari mengemas rumah...
Nak pindah rumah baru la konon...
So, kena la wat ape y patut~
Kutip sampah, Sapu sampah, buang sampah, basuh pinggan and etc~
But gonna back to the 'old' house nanti~
Cause nk pindahkan brg ke rumah baru~
Anyway...
My plan for the holiday is...
KURUS!
I need to do something to lose my weight~
Insya'allah BOLEH~
Aminnn....
Owh...
Tomorrow is my girlfriend's birthday...
Need to prepare something for her...
Dinner at Benafee maybe??? *i like!*
Okay... need to end my writing...
Mr.Kiwa Calling~
*Best nya balik umh... macam2 ade*


p/s: Camne nk krs??? kt umh byk mknn sedap???

No comments:

Post a Comment